Наші координати
Відділ з питань освіти,
молоді і спорту
Заліщицької РДА
Тернопільська область
м. Заліщики
вул. C.Бандери 15-Б
Приймальня (03554)21638
e-mail: rayvozal@gmail.com

Меню сайту

Форма входу

Архів записів

Користні посилання
Міністерство освіти
ТІППО
Щоденник
Педагогічна преса

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пошук

Вітаю Вас, Гість · RSS 17.06.2019, 04:17

Головна » 2015 » Листопад » 4 » Школа молодого вчителя математики і фізики
22:54
Школа молодого вчителя математики і фізики

Учитель живе доти, доки вчиться; щойно перестає

вчитися, в ньому помирає учитель

                                       Костянтин Ушинський

Під таким девізом  26 жовтня 2015 року   відбулося І засідання школи молодого вчителя  математики  і  фізики.  

Тема  засідання -  «Урок - головна форма організації навчального процесу».  Першим  етапом   роботи  було  знайомство  з молодими колегами та вступне анкетування молодих учителів, яке провела керівник  школи молодого вчителя математики і фізики  Копичинська  Оксана  Михайлівна, вчитель  математики і фізики ЗОШ  І-ІІ ст.  с. Дзвиняч. Ще зі шкільних років кожен полюбляє анкетування, психологічне тестування. Так ось цього заняття було проведене анкетування молодих спеціалістів для визначення їхньої адаптації у школі, педагогічному колективі тощо. Із результатів можна сказати, що  Заліщицький район прийняв молодих вчителів математики  і  фізики  із теплими обіймами та посмішками.  Кожен молодий учитель любить свою професію.

Методист районного методичного кабінету  Натуркач Наталія Петрівна  ознайомила   присутніх   з  планом   роботи  школи  молодого  вчителя на  2015-2016 навчальний рік.

Основними завданнями  першого  заняття було, насамперед, розширити сферу знань учителів  про методичні вимоги до побудови й проведення сучасного уроку, про структуру і методику проведення інтерактивного уроку. Саме цим проблемам і був присвячений наступний етап засідання.

До уваги  молодих  спеціалістів  були   представлені презентації  з наступних питань:

- Сучасний  урок. Вимоги до сучасного уроку;

- Конструювання уроку  за метою,  дидактичними  цілями і змістом навчального   матеріалу;

- Використання інтерактивних методів навчання на уроках математики  та  фізики;   

- Інноваційна діяльність. Технологічний та методичний аспекти впровадження інновацій у  навчальних  закладах.

Наставники   детально зупинилися на кожному пункті та доступно пояснили всі незрозумілі для молодих вчителів моменти.  Вони  звернула увагу на важливість реалізації  триєдиної  мети   мети під час уроку, адже досить часто цьому приділяється  мало  уваги .  Наталя Петрівна  доступно пояснила усі особливості цієї проблеми та ознайомила учасників засідання з усіма її аспектами.

Наступним  етапом роботи засідання   було  обговорення  уроку фізики  у  8  класі на тему  «Сила та  одиниці  сили. Графічне  зображення  сили. Додавання сил, що діють вздовж  однієї  прямої», проведеного  Копичинською  О.М.. Вчителька  використала  різні методи  та прийоми  роботи, інтерактивні  вправи, прийоми,  урок був  насичений задачами прикладного  характеру,  учні  представляли  свої проекти.  А  найцікавішим  було  те,  що вчитель  зуміла  поєднати    тему  уроку  фізики  та  українських  козаків,  їхню мужність, силу.  Національно-патріотичне виховання  займає важливе місце  в  сучасній  освіті. Діти з радістю  дивилися  на  екран  телевізора, де  демонструвалися  світлини з їхнього шкільного  життя:  шкільні змагання, спортивні  випробування  під час обласної військово-спортивної  гри  «Джура»,  військово-патріотичної  фізкультурно-оздоровчої  гри  школярів «Січ», яка проходила  в урочищі «Червоне». Учні, дивлячись на світлини, складали  задачі, запитання, розв’язували вправи. Вчителька  демонструвала  досліди,  учні  проводили власні  дослідження. Після перегляду уроку  відбувся  його аналіз, де не тільки вчитель-наставник розповідав про проведений урок, проводив  самоаналіз,  а й молоді спеціалісти ділилися своїми враженнями та висловлювали з цього приводу свою думку. Вчилися   методично  грамотно аналізувати  урок.   Оксана Михайлівна  ознайомила  молодих  колег   із схемами  самоаналізу  уроку

Кожен молодий спеціаліст відкрив для себе істину, що найперша таємниця творчості вчителя – у конспекті уроку, точніше у підготовці до нього, неповторного, єдиного, як прожите життя, як неповторне свято єднання вчительської душі з душами вихованців.

Наступним пунктом   роботи було  обговорення  питання  «Психологічна атмосфера уроку. Етикет  вчителя. Мова тіла вчителя на уроці».   Досвідом  з даного  питання  поділилася  директор ЗОШ  І-ІІст. с.Дзвиняч   Гагалюк  Л.М..  Вона надала  молодим колегам методичні  рекомендації . Зокрема,  як  подолати  страх  перед  уроком, як  знайти  вихід  з  тої  чи іншої  ситуації.

У ході роботи розглядалися питання ведення шкільної документації, особливості викладання предметів у новому навчальному році,  впровадження державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти.

Ось так і завершилося  перше засідання школи молодого вчителя. Віриться, що питання, які  розглядалися, будуть взяті  до  уваги. .  Адже, як  казав великий педагог  В. Сухомлинський:  «Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції».    Хотілося  б   вірити,  що  молоді  колеги     не  розчаруються  в  обраній  професії,  що  спілкування  з  дітьми, колективом, батьками   буде  приносити їм  тільки  радість. Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування - найбільш легкий і шлях особистого досвіду - найбільш важкий.

Переглядів: 300 | Додав: Admin | Рейтинг: 1.5/2
Copyright MyCorp © 2019